کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 4 / 4 / 1393برچسب:, توسط علی

خدايـــــــــــــــــــــــــــــا!

 

بردار دستــــــــــت را از روي اســــپـــيــس!

 

بـــس نيســــت اينــــ همـــه

 

فـــاصلــ ــــــ ـــــــــ ـــ ــــــ ـــــ ـ
ــــ ــــه

 

گاهی وجود تو را کنار خودم احساس میکنم

اما چقدر دلخوشی خوابها کم است ؟!

 

جملات تصویری عاشقانه

جملات تصویری عاشقانه



نظرات شما عزیزان:

alireza
ساعت23:52---26 تير 1393
گاه می توان براى یک دوست چند سطر سکوت به یادگار گذاشت ، تا او در خلوت خود هر طور که خواست آنرا معنا کند . . .






سکوتم را نکن باور . . .
من آن آرامش سنگین پیش از قهر طوفانم . . .
من آن خرمن ، من آن انبار باروتم که با آواز یک کبریت آتش می شوم یکسر . . .






می دونی زیبا ترین خط منحنی دنیا چیه ؟ لبخندی که بی اراده رو لبهای یک عاشق نقش می بنده تا در نهایت سکوت فریاد بزنه : دوستت دارم . . .


رومینا
ساعت22:51---26 تير 1393
سلام وبلاگتون خیلی خوشمله...مطلباتونم قشنگن...موفق باشین...بازم بهتون سر میزنم...

مانیا
ساعت15:51---26 تير 1393
عالییییییییی،خدا قوت،به منم سر بزن.

ryhaneh
ساعت14:57---18 تير 1393
سلام متن های زیبایت را از خاطرات بچگیم بیشتر دوست دارم دوباره به من نظر بده

رها
ساعت12:36---17 تير 1393
ایــــــــن روزهــــا . . .

مــــــــن خـــــــــدای سکوتـــــــــــ شده ام

خفقــــــــان گـــــرفته ام تـا . . .

آرامــــــــش اهالـــــــــی ِ دنــیا خــــــــــط خطــــــــی نشـــود


atefeh
ساعت17:43---14 تير 1393
دیـگـــر نه اشـکـــهایم را خــواهـی دیــد

نه التـــمـاس هـــایم را

و نه احســـاســاتِ ایــن دلِ لـعـنـتـی را…

به جـــایِ آن احســـاسی که کُـــشـتـی

درخـتـی از غــــرور کـاشـتم !!!!


رها
ساعت2:26---13 تير 1393
یه سری از حرفها هستند
که امکان نداره بشه به گفتار تبدیلشون کرد ؛
این حرفا معمولا به
اشک تبدیل میشن ...


محمد و مونا
ساعت13:10---12 تير 1393
عالی بود

Rooze19
ساعت12:47---12 تير 1393
خیلی زیبا بود

atefeh
ساعت18:55---11 تير 1393

ادبیات عشق:

جداب ترین کلمه : آشنایی

متین ترین کلمه : دوستی

آرام بخش ترین کلمه : محبت

پاک ترین کلمه : وجدان

تلخ ترین کلمه : تنهایی

زشت ترین کلمه : خیانت

سخت ترین کلمه : جدایی

و زیبا ترین کلمه : تو....

تقدیم برای تو....


mهی بابا
ساعت15:50---11 تير 1393

آمدنت را حیران بمانم،یا رفتنت را مات بنگرم...

بادآورده را باد میبرد، قبول...

دلم را که باد نیاورده بود..!!! √™


mهی بابا
ساعت15:49---11 تير 1393

سکــــــــوت سرد ایـن روز ها را...

بگــــــذار به حســاب آرامـــــــــشم...

خیلـــــــی وقت ها مــــــرگ در سکــــــوت اتفاق می افتــد...


mهی بابا
ساعت15:48---11 تير 1393
خیلی وقت است فراموش کرده ام…


کدامیک را سخت تر می کشم…؟


رنج!


انتظار!


یا نفس را...


mهی بابا
ساعت15:48---11 تير 1393
ایـن روزهـــا ســـــَــــردم ..

مثـل دی ، مثـل BAH MAN ، مثـل اسفنــــــد..

مثـل زمستــــ ـــــان..

احســــــاسـم یـخ زده ، آرزوهـــــــــایـم قندیــــل بستــه..

امیــــــدم زیــر BAH MAN ســرد ِ احســاساتم دفــــــــن شـده..

نه به آمـــــدنی دل خوشــم و نه از رفتـــــنی غمگیــن...

ایـن روزهـــا پــُر از سکـــــــــوتـم....


mهی بابا
ساعت15:48---11 تير 1393
مـלּ ساڪـלּ بارانی‌ تریـלּ شهر جهانـҐ

با مرכمانیـ ساכہ

آنقـכر ساכہ ڪـہ گماלּ می‌ڪننـכ

«باراלּ ڪـہ می‌آیـכ بـہ تو فڪر می‌ڪنم»

و آنقـכر ساכه‌تر

ڪـہ باور نمی‌ڪننـכ

«بـہ تو ڪـہ فڪر می‌ڪنم، باراלּ میـ آیـכ...»


mهی بابا
ساعت15:47---11 تير 1393
تـــــو فکــــر کــــن ..

سیــــگار کشیـــدن ..

ژستـــــ .. مردانه ای استـــ ..

امــــا ..

اتش گرفـــتن و بــی صـــدا سوخـــتن

کامــلا " زنـانــه " استـــــ ...


maryam
ساعت19:58---9 تير 1393
زندگی دراین کلمه خلاصه میشود....میگذرد...امادق میدهدتابگذرد...

پست جدیدگذاشتم...


مهسا
ساعت15:51---9 تير 1393
سلام
وبتون جذابه به منم سر بزن


baran kocholo
ساعت16:58---8 تير 1393
روزا مــیــگــذرَن ُ مــیــرن ...

بــا کــســی بــاش کــه دوســــِــــت داره . . .


atefeh
ساعت11:57---8 تير 1393

ســــلامــتــــی پــــســــری کــــه

شــــب عــــروســی عــــشــــقــــش مــســت مــســت

رفــــت دم تــــالار نــشــــســت امــــا عــــروســی رو بــــهــــم نــــزد...

صــبــــر کــــــرد تــا عــــــروس بــیــــاد بــــیــــرون

عــــــــروس اومــــد هــمــه بــهــــش هــــدیــه مــیــــدادن...

پــســــر هــــم رفــــت و هــــدیــه شــــو داد...

عــــروس گــفــــت ایــــن چــــیــــه؟؟؟

پــــســــر گــــفــــت:ایــــن هــــمــــون قــــــرآنــــیــــه کــــه

بــــهــــش قــــســــم خــــــوردی مــــال مــــن بــــشــــی...


atefeh
ساعت11:55---8 تير 1393
بَـــعضیآ فكر میكُـــنن خیلی بآرشـــونه . . .

البتـــه مآ اونـــا رو به عُنوان یـــه خَر زحْمـــت كِش قَبولشـــون داریم . . .


atefeh
ساعت18:58---7 تير 1393
لبخـــندمـــ را بریـ ــ ــدم

قــاب گــرفتمــــ

بــ ــه صـورتـم آویختــم !

حــالا بـا خیــال راحــت

هــر وقتـــ دلـــــمـــ گـــرفتـــ

” بغـــض ” مـیکنمــــ …


atefeh
ساعت8:03---7 تير 1393
کاش میـ شــــد " فقــ ــط " ، تو را داشته باشــــمـ..

خدا هــــ ـیـ بپرسد : خوبـ ، دیگر چهـ ؟؟!

من بگویــــــ ـــــــــ ـــــــــم : هیچ ،
هـــــمین کافیـــ ــــــست


atefeh
ساعت18:32---6 تير 1393
می توانم تو را " مال خودم " صدا کنم ؟

آن وقت

من اسمم را فراموش میکنم

و تو هم می توانی مرا

" مال خودم " صدا کنی !



atefeh
ساعت18:32---6 تير 1393
عشق
چيز عجيبي ست
وقتي از من
ديكتاتوري مي سازد ، زود رنج
كه تنها تو را
انحصاري مي خواهد

از تو
نازك دلي
كه اشك مرا
تاب نمي آورد ..

عشق چيز عجيبي نيست
شايد

اما
من و تو
عجيب ،
عاشق شده ايم ..

ماندانا طوراني


atefeh
ساعت18:31---6 تير 1393
هـوا چـقـدر ديـوانـه اسـت!

تـو كـه نـيـسـتـی گـريـه مـی كـنـد ...

هـمـه دچـارت شـده ايـم !

هـمـه !


atefeh
ساعت18:31---6 تير 1393
این دنیای کوچک و هفت میلیارد آدم!
یعنی تو باور می کنی؟
شمرده ای؟
کی شمرده است؟
جز سیاستمدارها
دیده ای کسی آدم بشمرد؟
باور نکن
نارنجی!
باور نکن
سبز آبی کبود من!
باور کن
همه ی دنیا فقط تویی
و برخی دوستان
بقیه هم تکراری اند . . .
.
.
.

" عباس معروفی "


atefeh
ساعت18:30---6 تير 1393
کسانی هستند از جنس شیشه



زود می شکنند !



اما ....



ناجور می برند ... !!!



atefeh
ساعت18:29---6 تير 1393
مـا سـالهـاست کـه داریـم از دسـت مـی دهیـم ....
سـالهـاسـت از هـم ، یکـی را مـی گیـریـم ....
سـالهـاسـت کـه یـاد گـرفتـه ایـم از همـدیگـر ، یکـدیگـر را بگیـریـم !
غمگیـن شـویـم !
جـار بـزنیـم !
ادامـه دهیـم ...

فراموش کنیم....


atefeh
ساعت18:29---6 تير 1393
بدرقه اش کن ...

شاید با دیگری خوش تر باشد!

مگر خوشحالیش آرزویت نبود؟؟!!


atefeh
ساعت18:28---6 تير 1393
شکستن
همیشه بد نیست!
این را وقتی فهمیدم
که دیگر
شیشه ی هیچ پنجره ای
با هیچ توپی
نشکست!


atefeh
ساعت18:27---6 تير 1393
شـب هـا دلـتـنـگـی ام دو بـرابـر مـی شـود!

و ايـن "تــــو" ی لـعـنـتـی را

بـيـشـتـر از روز دوسـت دارم...


atefeh
ساعت18:27---6 تير 1393
ﭘﺴــــﺮﮎ ...
ﮔﺎﻫـﯽ دُختــَرک ﻗﺼﻪ ﺍﺕ ﺭﺍ
ﺑﺎﻧــــﻮﯼِ مــن
ﺻـــــﺪﺍ ﮐـــــﻦ!

ﮔﺎﻫــــﯽ ﮐـﻪ ﺑـﺎ ﻋﺠﻠـــﻪ ﯾـﺎ ﺑـﺎ ﺣــﺮﺹ! ﺍﺳﻤﺖ ﺭﺍ ﺻـــﺪﺍ ﻣﯽ ﺯﻧﺪﺁﺭﺍﻡ ﺑﮕـــــــﻮ:
ﺟﺎﻧـــــــﻢ؟
ﺗﺎ ﺑﺒﯿﻨﯽ ﭼــﻪ ﺁﺭﺍﻡ ﻭ ﺑـﺎ شَـــرم ﻣﯽ ﮔﻮﯾـــﺪ:
ﺟﺎﻧـﺖ ﺑﯽ ﺑـﻼ ... .

ﮔﺎﻫــﯽ ﺑـﯽ ﺩﻟﯿــــﻞ ﺑﺮﺍﯾـﺶ ﯾک ﺟﻌﺒـﻪ ﺷﮑﻼت ﯾﺎ ﭘﺎﺳﺘﯿــــﻞ ﺑﺨـــﺮ
ﮐﻨــﺎﺭﺵ ﺑﻨﺸﯿــﻦ ﻭ ﺗﻤﺎﺷــﺎ ﮐـﻦ ﺩﺧﺘـﺮک ﺭﺍ ... .
ﮐــﻪ ﺫﻭﻕ ﻣﯽ ﮐﻨـﺪ ﺍﺯ ﻫﻤـــﺎﻥ ﺟﻌﺒــﻪ ﺍﯼ ﮐـﻪ ﺑــﺎﻭﺭ ﮐـﻦ
ﺷﯿﺮینیش ﺑﯿﺸﺘـــﺮ ﺑﺨﺎﻃــﺮِ ﺩﺳﺘــــﺎﻥِ ﺗﻮﺳﺖ ... .

ﭘﺴﺮک...
ﺑﯿــــﺎ ﯾک ﺭﺍﺯِِدختــــرآنه ﺑﺮﺍﯾﺖ ﻓــــﺎﺵ ﮐﻨـﻢ:
ﺩﺧﺘـــــــﺮﻫﺎ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ســآدگی ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﻧﺪ
ﯾﮏ ﺳﺎﺩﮔﯽ ﭘـُﺮ ﺍﺯ ﺷﻮﻕ ﻫﺎﯼِ ﮐﻮﭼﮏ ﻭ ﺭنگی ...



atefeh
ساعت18:26---6 تير 1393
سر به گوش من بگذار
و آرام بگو :
دوســــــتت دارم
از چه می ترسی ؟!
فردا دوباره میتوانی انکار کنی ...!


atefeh
ساعت18:26---6 تير 1393
امـــروز پــا گذاشتــــم روی همـــه چیــز،

از تــــــه ِ دل آرزو کـــردم

بیـایـــــــی. . .!


atefeh
ساعت18:23---6 تير 1393
مــَرا

جــُدا کــن

از اهلِ زمـیــن !

دستَــم را بـگـیــر …

مـیــخـو اهــم ٬ در دنـیــایِ آرامِ تـــُو

مــیــان نفــس هــایــــت

آرام بـگـیــرم. . .


atefeh
ساعت18:22---6 تير 1393
حالا

که فرقی نمیکند
کنارت ایستاده باشم
یا نه ..؟!

بگذار
همه چیز را
از وسـط
قیچــی کنم
تا تــــــو . . .
در نیمی باشی
و من ..

در نیمی دیگر !


atefeh
ساعت18:22---6 تير 1393
سـلـامـتـی دخـتـری کـه...

24 مـاه سـر تـراشـیـده شـده ی عـشـقـشـو بـه

هـمـه ی پـسـرای خـوشـتـیـپ شـهـر تـرجـیـح داد...


atefeh
ساعت18:22---6 تير 1393
نوشته هــــــــایـــم را که می خــــــوانی!

دلخــــــــوش نبــــــــاش از اینـــــکــه

مخــــاطبـــــــــم تویـــــــــی...!

زیــــــــــاد شدن نوشته هـــــــــــای من یعنــــــــــی:

بی حـــــــــدی نامــــــردی هــــــای تـــــــــو...


atefeh
ساعت18:17---6 تير 1393
پــــســر بــایــد بــاشــی تــا بــفــهمــی پــول گــرفــتــن ازپــدر
چــقــدرســخــتــه ...

پــســر بــایــد بــاشــی تــابــفــهــمــی 2ســال
تــنــهــای تــنــهــا غــربــت ســربــازی کــشــیــدن چــقــدرسـخـتـه...

پــســربــایــد بــاشــی تــابــفــهــمــی دلــهــره ی شــغــل آیــنــده
داشــتــن چــقــدرســخــتــه ...

پــســربــایــدبــاشــی تــابــفــهــمــی از
دســت دادنِ عــشــقــت بــخــاطــرپــول چــقــدر ســخــتــه ...

پــســربــایــد بــاشــی تابــفــهــمــی بــوق زدن پــشــت مــاشــیــنِ
عــروسِ عــشــقـــت چـــه حــالــی داره ...

پــســربــایــد بــاشــی تــابــفــهــمــی خــوردنِ
بــُغــض بــرای ایــنــکـــه مــســخــرت نــکــنـــن کـــه داره گــریــه
میـــکــنــه چــــــــقــــــدر ســــخـــــتـــــه ...


atefeh
ساعت18:15---6 تير 1393
بعضی وقتــــــــا مجبوری تو فضــــــــای بغضت بخنــــــــدی

دلــــت بگــیــره ولـــی دلــگــیــری نــکــنی...

شــــــــاکی بشی ولی شکایت نکنــــــــی …

خیلی چیــــــــزارو ببینی ولی ندیدش بگیــــــــری …

خیلی هــــــــا دلتو بشکنن و تــــــــو فقط سکــــــــوت کنی...

بعضی وقتــــــــا مجبوری...


atefeh
ساعت18:09---6 تير 1393
بایـد

خــــودم را

بگذارم کنــــارِ خــودم

و پیـــاده رو را

تا آخریــن سنگفــرش

شانـه به شانـه راه برویــم

غروبـــــی آرام

برای یک تنهایــــــی دونفــره...


atefeh
ساعت18:02---6 تير 1393
ﻫﻨﻮﺯﻣﻨﺘﻈﺮﻡ
ﮐﻪ ﺁﻣﺪﻧﺖ مثل ﺭﻓﺘﻨﺖ ﺑﺎﺷﺪ...
ﺑـــــــــﯽ ﺧـــــــــﺒـــــــــﺮ !


atefeh
ساعت18:01---6 تير 1393
بیا برگرد و فقط باش...

حتی سردتر از قبل!


atefeh
ساعت18:00---6 تير 1393
یعنی تو میگویی می شود روزی برسد که بی هیچ هراسی...
به چشمان زیبایت نگاه کنم و بگویم چقدر دوستت دارم...

و تو برای اولین بار نگویی:متشکرم؟!


atefeh
ساعت17:59---6 تير 1393
بـه مـَـ ــن نـَــگو نـَــفَــس!

شَــک نَـدارم

یـه روز اَزم خَــسته مـیشـی...

نفسـی تـازه میکـُـنی !!


atefeh
ساعت17:58---6 تير 1393
« دوستت دارم »

و آنقدر از این جمله می ترسم که از مرگ نه !



atefeh
ساعت17:14---6 تير 1393
روزی به تمام این بی قراری ها میخندی

و ساده از کنارشان میگذری...!!!

این قشنگترین دروغیست که

دیگران برای آرام کردنت به تو میگویند ...



atefeh
ساعت17:08---6 تير 1393
نبودن هایت آنقدر زیاد شده اند
که هر رهگذری را شبیه تو می بینم !!
نمی دانم غریبه ها ” تــــــــــــــــــــو ” شده اند
یا تو ” غریبــــــــــــــــــــــــــ ـه ” ؟؟!!


mهی بابا
ساعت11:43---6 تير 1393
چرا غمگینی ؟ : عاشق شدم

آیا عشق شیرین است ؟ : بله شیرین تر از زندگی
چرا تنهایی ؟ : ویژگی عاشق هاست
لذت تنهایی چیست ؟ : فکر به او و خاطرات او
چرا می روی ؟ : برای اینکه او رفت
دلت کجاست ؟ : پیش او
قلبت کجاست ؟ : او برده
پس حتما بی رحم بوده نه ؟ : نه اصلا
چرا ؟ : چون باز هم او را میپرستم . . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 535
بازدید کل : 31763
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک