کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 18 / 2 / 1394برچسب:, توسط علی

گآهی دِلــَت نــِمیخوآهــَد . . .
دیــروز رآ بِه یآد بــیآوَری . . .
اَنگــیزه ای بــَرایِ فــَردآ هـَم نــَدآری . . .!!
وَ حآل هــَم کِه . . .
گآهی فــَقــَط دِلــَت میخوآهــَد . . .
زآنوهایــَت را تــَنگ دَر آغوش بــِگیری . . .
وَ گوشــِه ای اَز گوشــِه تــَرین گوشـِه ای کِه می شــِنآسی . . .
گریـــه کنی . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

parimah
ساعت0:22---3 خرداد 1394
خیلی سخته به کسی فکر کنی که اون حتی نخواد صدات رو بشنوه

خیلی سخته منتظر برگشتن کسی باشی که بدونی هرگز برنمیگرده

خیلی سخته کسی رو دوست داشته باشی که دوست نداره

خیلی سخته شب و روز بیادش باشی اما اون هرگز به تو فکر نکنه

خیلی سخته دلتنگ کسی باشی که دلش از سنگه

خیلی سخته


parimah
ساعت19:55---22 ارديبهشت 1394
چقدر حقیرند مردمانی که نه جرات دوست داشتن دارند

نه اراده’ دوست نداشتن نه لیاقت دوست داشته شدن

و نه متانت دوست داشته نشدن با این حال مدام

شعر عاشقانه می خوانند....!!!


مهدیس
ساعت23:43---20 ارديبهشت 1394

چرا من تو چ پ میدم تو سریع خ میکنی هوم
پاسخ:تو کی پی ام دادی . بخدا من اصلا ندیدم .. کی میای که منم بیام



parimah
ساعت13:22---20 ارديبهشت 1394
حال که این چنین سرد میروی یادت باشد ...!!

چیزی به جا نگذاری مبادا برگردی و اشکهایم را ببینی!

قرار نیست بیقراری ام را بفهمی!

قرار نیست بدانی که چند جای این نامه با اشک خیس شده ...

و چند واژه را پنهان کرده...

قرار نیست بفهمی دوست داشتن چقدر سخت و عشق چه درد بزرگی است...

قرار نیست که بفهمی چقدر دوستت دارم و چه اندازه این دوست داشتن پیرم کرده...

اما اینها را برایت می نویسم برای روزی که تو دلتنگ باشی

دلتنگ کسی که دوستش داری...!



مهدیس
ساعت13:25---19 ارديبهشت 1394
علی راستش بخوای حال منم دقیقا مث تو
اصن انگیزه ایی برا زندگی ندارم

بار بندیلت جم کردی بگو باهم بریم
پاسخ:من اماده ام ولی تو حیفی


خاطره
ساعت13:22---19 ارديبهشت 1394
تو که اصن جون نداری پست بذاری نمیدونم برا چی زنده ایی اصن!! برو سرت بذار راحت بخواب دیگه

اینم بدون گریه برا هر دردی دباست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 40
بازدید ماه : 554
بازدید کل : 31782
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک