کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 18 / 11 / 1393برچسب:, توسط علی

نـــه نمیــــدانــــی!  هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد 

 

پشت   ایـن چهــــره ی آرام،  در دلــــــــــم چــه مـی گـذرد!

 

  نـــه نمیــــدانــــی!  هیـــــچ کـــس نمـی دانــــد

 

  ایـــن آرامــش ظــاهــر و ایــن دل نــا آرام  چقــــدر خستـــــــه ام میـــکنــد…!

 



نظرات شما عزیزان:

خاطره
ساعت10:39---5 اسفند 1393
نمیدونم تو کجایی دل تو مال کیه



اون دو تا چشمای نازت حالا تو فال کیه



نمیدونم خالی دستاتو کی پر میکنه



جای عکسام تو چشات حالا چشمای کیه


pari
ساعت9:20---23 بهمن 1393
فـــَــردا هـــَم مــی آیــد امــا تــو نمــی آیـــی . . .


بـه تــکــرار روزهای تـــلـخ عــادَت دارم . . .


pari
ساعت13:29---19 بهمن 1393
دلم آرام می‌ماند

اگر تو،

جاودانه آسمان آبی شبهای من باشی...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 176
بازدید کل : 31404
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک