کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 19 / 9 / 1398برچسب:, توسط علی

یه وقتایی دلم میخواد خیلی چیزا اینجا بنویسم.ولی تقریبا به این نتیجه رسیدم اینجاهم یه وقتایی باید ساکت بود.مثل همه جا.یه چیزایی رو نمیشه گفت.نه به دوست.نه به آشنا.نه حتی به خانواده.یه چیزایی باید انقدر تو دلت بمونن که باهات دفن بشن.اره دوست عزیز.من حتی اینجام نمیتونم حرف دلمو بزنم.خوشبحال خیلیا که راحت میان اینجاو حرف میزنن تا خالی بشن.حیف.....

31703281408184548604.gif

 



نظرات شما عزیزان:

sana
ساعت0:25---1 بهمن 1394
داداشی واقعا وبت عالیه به منم سر بزن اگه موافقی تبادل لینک ؟ مرسییییییییی

ارنیا
ساعت12:11---8 مرداد 1394
☜♔هیچکَسو تا مَقام خُدایی بالا نَبَر

میره اون بالا بالاها واست"عَذاب"نازِل میکنه♔☞
.


نرگس
ساعت20:58---12 تير 1394
سلام
+18
woooow.r98.ir


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت18:39---6 تير 1394
خدا را چه دیدی شاید دوام آوردم !

هر تمام شدنی که مرگ نیست !؟

گاهی میتوان کنارِ یک پنجره سیگار به دست و منتظر “پوسید” …


SΛŔΛ & SΛYƐ
ساعت18:39---6 تير 1394


به آیینه نگاه میکنم …

لبخند میزنم …

لبخند نمیزند …


parimah
ساعت20:06---4 تير 1394
apam

parimah
ساعت11:07---29 خرداد 1394
تقدیم به کسی که اسمش انتها ندارد..





محبتش پایان ندارد...





فراموشی اش امکان ندارد...


parimah
ساعت9:06---20 خرداد 1394
تو مال منی و من گـــــــدایت شده ام

دلتنگِ شنیدن صــــــــــــدایت شده ام

تو رفته ای و هنوز من خوبم ، شکر

چیزی نشده ، فقط فــــــدایت شده ام


parimah
ساعت12:52---17 خرداد 1394
آدمها کنارت هستند!

تا کی؟!



تا وقتی که به تو احتیاج دارند!



از پیشت میرن یه روز !



کدوم روز؟!



وقتی که کسی جات اومد!



دوستت دارن!



تا چه موقع؟!



تا موقعی کس دیگه ای رو واسه دوست داشتن پیدا کنن!



میگویند عاشقت هستند تا همیشه!



نــــــــه....!



فقط تا وقتی که نوبت بازی با تو تموم بشه!



و این است بازی با هم بودن. . . !


parimah
ساعت13:15---14 خرداد 1394
آری ، آمدن دلیل می خواهد

ماندن بهانه و رفتن هیچکدام …



parimah
ساعت13:15---14 خرداد 1394
لحظه ها تنها مهاجرانی هستند که

هرگز باز نخواهند گشت

هرگز !


سارا یکتا(دخمل فضول خزری)
ساعت16:22---26 ارديبهشت 1394
مادره خطاب به پسرش: نیوتن رو میشناسی ؟
پسره :نه کی هست؟
مادره : اگه به درسات بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
پسره: خیلی خوب ، پارمیدا رو میشناسی ؟
مادر : نه !!!
پسره : اگه به شوهرت بیشتر توجه میکردی میشناختیش !
====================
ﺭﻓﺘﻢ ﺑﺎﻧﮏ ﺑﻪ ﮐﺎﺭﻣﻨﺪﻩ ﻣﻴﮕﻢ

ﺑﺒﺨﺸﻴﺪ ﺷﻤﺎ ﺻﻨﺪﻭﻗﺪﺍﺭ ﻫﺴﺘﻴﻦ؟

.

.

.

ﮔﻔت نه ؛ﻫﺎﭺ ﺑﮑﻢ

ﺍﺻﻦ ﺍﺷﮏ ﺗﻮ ﭼﺸﺎﻡ ﺟﻤﻊ ﺷﺪ... مردم أعصابشون زیرِ درختِ البالو گمشده


parimah
ساعت9:21---17 ارديبهشت 1394
تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم
گردن هیچکس تاب این همه سنگینی را ندارد !


parimah
ساعت20:34---8 ارديبهشت 1394
اپم

parimah
ساعت21:56---1 ارديبهشت 1394
تو مهربانی

سارا یکتا
ساعت22:46---30 فروردين 1394
یارو هر روز بدون بسم الله غذا می خوره و شیطان هم باهاش سر سفره میشینه.بعد از یک ماه شیطان می گه: جان مادرت یابگو بسم الله . بی خیالت بشم یا هم یه غذایی غیر از گوجه بادمجان درست کن تا بخوریم.
=============
سلام
aliجان
پاسخ:salam khobi


parimah
ساعت19:14---27 فروردين 1394
.

چه داروی تلخی است ، وفاداری به خائن

صداقت با دروغگو و مهربانی با سنگدل . . .

.
پاسخ:hala man kodomesh hastam ?


parimah
ساعت13:13---19 فروردين 1394


خــستــہ امـ …

از صبورے خــستـــہ ام …

از فــَریــــادهایے که در گـــلویـــم خفـہ مانـد …

از اشـــــــک هایــی که قـاه قـاه خنــــده شـ? …

و از حــــرف هایے که زنـــده بہ گـــور گــَشت در گــورستا??ِ دلـــــم

آســــا?? نیست در پــَس خـــنـده هاے مصــنوعے گریــہ هاے دلت را ،

در بــی پنـــاهیت در پشت هـــــزارا?? دروغ پنهـــا?? کنے …

ایــــ?? روزهــا معنے را از زنـدگـــے حذف کــر?ه امـ …

بدون تو برایـــم فرق نمــےکــُنـد روزهایـــم را چگونــہ قربانـے کنمـ


parimah
ساعت8:15---13 فروردين 1394
*      *   ★     ★  ♡  *
 ★ ★   ☆  ★ *
  ♡      ★  *  ★   *   ☆
★  *  ★   *  ☆ منتظرم ★  

♥   *   ★  ★ *
♡   ☆           ★ 
  ♥   منتظرم  ☆  *  ★   * ♥ 


سارا یکتا
ساعت23:51---7 فروردين 1394
صبح حوصلم سر رفته بود گوشی پسرعمو و برداشتم دیدم 4 تا دوست دختر داره اسم دوست دختراشو با هم دیگه عوض کردم....! . . . . . .
الان دیگه دوست دختر نداره....
مریض نیستماااااا فقط حوصله ام سر رفته بود....!! میفهمییییییی؟؟؟؟ حوصلم سر رفته بود !



parimah
ساعت16:42---27 اسفند 1393
..
زندگی همینه :
انتظار یه آغوش بی منت …
یه بوسه بی عادت …
یه دوستت دارم بی علت …
باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س
.


parimah
ساعت21:12---25 اسفند 1393
سلام عیدت پیشاپیش مبارک امیدوارم سال خوبی داشته باشی بای تا بعد

سارا یکتا
ساعت20:59---18 اسفند 1393
هر وقت پسرا فرق رنگهای جگری، دونه اناری، سرخ آبی ، لاک ناخونی رو فهمیدن و به همشون نگفتن قرمز ، اونوقت بیان پارک دوبل خانوما رو مسخره کنن ..................زنها مثل میوه اند .هر کدام رنگ ، شکل ،عطر،طعم و مزه خودشون رو دارند.مشکل مردها اینه که عاشق سالاد میوه اند................سلام ای انسان . خوبی عایا؟؟؟؟

parimah
ساعت7:12---18 اسفند 1393
از من نگیر این لحظه ها را،هر چه باشد من یک عاشقم ،
نگاهی به من بینداز ببین به چه روز افتاده ام…
ببین چه کسی مرا به این روز انداخت
تو مرا اینگونه با لحظه های عاشقی آشنا کردی
تو مرا در دام عشق گرفتار کردی


parimah
ساعت18:38---17 اسفند 1393
بزن بارون ببار آروم به روی چشمای خسته ام....

بزن بارون ببار آروم که هنوزم یاد اون هستم....

با اینکه رفت و پژمرده ام هزار بار از غمش مردم ....

ولی بازم دوستش دارم فکرش تنها نمی زارم....


سارا یکتا
ساعت22:54---12 اسفند 1393
همسایمون نذری آورده بود اومدم تشکر کنم قاطی کردم گفتم :خدا رو شکربیچاره فکر کرد ما داشتیم از گرسنگی می مردیم دو تا بهم داد....................مادر مادر بزرگم صد وبیست سالشه دیدمش لباس ورزشی پوشیده داره نرمش میکنه بهش گفتم ننه جون شما هم ورزش میکنی؟گفت:چرا که نه ...گفتم :فیسبوک هم میری ؟؟؟خخخخخخ گفت:پ ن پ . از فیسبوک میگردم.فکر کردی دوست پسری که الان تو فیسبوک داری کیه ؟؟؟؟؟؟؟دو دستی زدم تو سر خودم..........

parimah
ساعت18:37---11 اسفند 1393
............❀❀❀❀❀❀❀❀
..........❀❀❀❀❀❀❀
........❀❀❀❀❀❀
......❀❀❀❀❀
.....❀❀❀❀
....❀❀❀
..❀❀
.❀
❀ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ‘ـ


parimah
ساعت15:54---10 اسفند 1393
گفتم بیا...

گفت : پاهایم یخ زده!!!

و من به پایش سوختم!!!

گرم شد...

رفت به سوی دیگری...



parimah
ساعت23:02---7 اسفند 1393
تورا من چشم در راهم ... تمام ماجرا ی من سه واژه شد برای تو سه وازه جدا جدا من و شب.... شب و ... هوای تو ... قسمت تو همین بوده که برسرت گذشته نکن گلایه از فلک این کاره سرنوش
هانی بیریا وفادار که منـــــــــــه یار السون


pari
ساعت14:51---6 اسفند 1393
بودنم را هیچ کس باور نداشت
هیچکس کاری به کار من نداشت
بنویسید بعد مرگم روی سنگ
با خطوطی نرم زیبا و قشنگ
آنکه خوابیده در این گور سرد
بودنش را هیچ کس باور نکرد


parimah
ساعت17:56---4 اسفند 1393
بعد از مدت ها دیدمش!!!


دستامو گرفت و گفت چقدر دستات تغییر کردن....


خودمو کنترل کردم وفقط لبخندی زدم ...


تودلم گریه کردمو دم گوشش گفتم


بی معرفت...دستای من تغییر نکرده ...


دستات به دستای اون عادت کرده!!!!


سارا یکتا
ساعت21:58---26 بهمن 1393
من پول وماشین و خونه نمیخوام من تو رو میخوام عشقم
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
جمله ای که پسرا آرزوی شنیدنشو دارن..!! :|
ولی کور خوندین ما همشو میخوایم


parimah
ساعت11:34---26 بهمن 1393

لحظه قشنگیه وقتی یواشكی برگردی تا بتونی عشقتو نگاه كنی

بعد ببینی كه اون دستاشو گذاشته زیر چونشو

زل زده بهت ...




parimah
ساعت11:32---26 بهمن 1393

امروز به پایان می رسد

از فردا برایم چیزی نگو

من نمی گویم :

فردا روز دیگریست

فقط می گویم :

تو روز دیگری هستی

تو فردایی

همان که باید به خاطرش زنده بمانم.....


parimah
ساعت8:42---15 بهمن 1393
اپمممممممممممممممممممممم

ترانه
ساعت21:57---14 بهمن 1393
سلام
برای نوشتن درد و دل یه وبلاگ لازمه که هیچکس آشنا نباشه
وبلاگی که حتی اسم نویسنده هم نداره
اونجا میشه دردودل کرد
من امتحان کردم ...روحیت تخلیه میشه ... اگه بخوای میتونی امتحان کنی ...
راستی وبلاگ خوبی داری ...خسته نباشی


parimah
ساعت17:44---11 بهمن 1393
عادت کرده ام
کوتاه بنویسم
کوتاه بخونم
کوتاه حرف بزنم
کوتاه نفس بکشم
تازگی ها
دارم عادت می کنم
کوتاه زندگی می کنم
یا شاید
کوتاه بمیرم
نمی دانم
فقط عادت …


parimah
ساعت19:37---8 بهمن 1393
سلام خوبی مرسی که بهم سر میزنی ممنون بابت نظراتت ..

pari
ساعت19:36---8 بهمن 1393

تورا من چشم در راهم ... تمام ماجرا ی من سه واژه شد برای تو سه وازه جدا جدا من و شب.... شب و ... هوای تو ... قسمت تو همین بوده که برسرت گذشته نکن گلایه از فلک این کاره سرنوش
هانی بیریا وفادار که منـــــــــــه یار السون
خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند حیف که من زاده ی امروزم خدایا.. جهنمت فرداست پس چرا امروز میسوزم
انگار تا همیشه باید در پی چشمای توی ستاره های جاده را سوا کنم و چه طور طولانی است.. این شبهای ببی ستاره جاده



pari
ساعت18:04---7 بهمن 1393

اول از روی ادب ای گل خوشبو سلام
دوم از روی محبت به تو دارم پیام
بی تو ای دوست گذر از جهان زندان من است
تا تو هستی در برم زندان گلستان من است


parimah
ساعت18:03---7 بهمن 1393

بدون اراده متولد می شویم،با حیرت زندگی میکنیم و سپس با حسرت میمیریم،اما آنچه که هرگز فروغش رنگ فنا نمی پذیرد دوستی های پاک و بی آلایش است.تقدیم به بهترین.


parimah
ساعت13:40---5 بهمن 1393

این شـب ها چقدر دلـــــــم می خواد کســی آروم بــهم بگه :




\" بـمیـری ایشاالله \"




و من فـریــــــــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــاد بـــزنم :




\" آمـــــــــــیـن \"


sara yekta
ساعت22:53---4 بهمن 1393
خانومه به شوهرش میگه

عزیزم موافقی برا دهمین سالگرد ازدواجمون یه گوسفند قربونی کنیم ؟؟

شوهرش میگه : گناه گوسفند بیچاره چیه وقتی یه خری اشتباه کرده


سحرم
ساعت20:36---4 بهمن 1393
از دیوانه ای پرسیدند : چه کسی را بیشتر دوست داری ؟

دیوانه خندید و گفت : ”عشقم” را…

گفتند : عشقت کیست؟

گفت:عشقی ندارم!

خندیدند و گفتند : برای عشقت حاضری چه کارهاکنی؟

گفت : مانند عاقلان نمیشوم ، نامردی نمیکنم ، خیانت نمیکنم ، دور نمیزنم ،

وعدهسرخرمن نمیدهم ، دروغ نمیگویم و دوستش خواهم داشت ، تنهایش نمیگذارم ،

میپرستمش ، بی وفایی نمیکنم با او مهربان خواهم بود ، برایش


فداکاری خواهم کر د،ناراحت و نگرانش نمیکنم ، غمخوارش میشوم…


گفتند: ولی اگر تنهایت گذاشت ، اگر دوستت نداشت ، اگر نامردی کرد ، اگربی وفابود ،

اگر ترکت کرد چه…؟


اشک بر چشمانش حلقه زد و گفت : اگر اینگونه نبود که من “دیوانه” نمیشدم…


sara yekta
ساعت23:26---28 دی 1393
صبح ها برای رفتن به محل کار تنبلی نکنید .

به این حقیقت بیندیشید که

در خواب نمی شود کار کرد اما در محل کار می شود خوابید .

خطبه از این سنگین تر …!!!؟؟؟

یه صلوات عنایت کنید .



سارا یکتا
ساعت23:20---24 دی 1393
ﺗﻮ ﺧﻴﺎﺑﻮﻥ ﻣﻴﺨﻮﺍﺳﺘﻢ ﺭﻓﻴﻘﻤﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻢ

ﺩﺍﺩ ﺯﺩﻡ : الاااااغ …

6-7 ﻧﻔﺮ ﺑﺮﮔﺸﺘﻦ

این آمار واسه کشورمون فاجعس


sara yekta
ساعت15:23---11 دی 1393
بچه هه دو تا مگسو رو هم دید و از مامانش پرسید:مگسا نر وماده دارن؟مامانش از سوال بعدی ترسید گفت:نه یه و بچهه با مگس کش زد روشون و گفت:کثافتای همجنس بازسر بزن بینیم

parimah
ساعت18:22---10 دی 1393
علی من تو مدیریتم جواب نمیدی چرا بعدش ببخشید من الان همه نظرات رو دوباره چک کردم دیدم وبتون رو لینک کردم تو هر دو وبم لینکش کردم

parimah
ساعت17:48---10 دی 1393
سلام لینک شدین دوست داشتین منو لینک کنین ممنون بای وبتون هم خوشمله

Ar@sh
ساعت17:01---1 دی 1393
وب زیبایی داری!وب منم بیاخوشحال میشم
درضمن لینکی دوست داشتی لینکم کم...فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 316
بازدید هفته : 351
بازدید ماه : 503
بازدید کل : 31731
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک