کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 22 / 7 / 1393برچسب:, توسط علی

ماه من غصه نخور بازی زمین خوردن داره

 

کار دنیا همینه ؛ تولد و مردن داره

 

ماه من غصه نخور تاب بازی افتادن داره

 

زندگی شکستن و دوباره دل دادن داره

 

ماه من غصه نخور خیلیا تنهان مثل تو

 

خیلیا با زخمای عاشقی آشنان مثل تو

 

ماه من غصه نخور زندگی بی غم نمی شه

 

اونی که غصه نداشته باشه ، آدم نمی شه

 

ماه من غصه نخور پنجره مون بازه هنوز

 

باغچمون غرق گلای ناز و عاشقه هنوز

 

 

می دونم گاهی آدم تو وطنش غریب می شه

 

ماه من غصه نخور ؛ ماها که تب نمی کنن

 

ماها که از آدما کمک طلب نمی کنن

 

ماه من غصه نخور شمعدونیا صورتین

 

دلایی که بشکنن چون عاشقن قیمتین

 

ماه من غصه نخور خاطره هامون کودکن

 

توی این قصه دلا یه وقتایی عروسکن

 

ماه من غصه نخور زندگی جزر و مد داره

 

دنیامون یه عالمه ؛ آدم خوب و بد داره

 

ماه من غصه نخور همه که دشمن نمی شن

 

همه كه پر ترك مث تو و من نمی شن

 

ماه من غصه نخور مثل ماها فراوونه

 

خیلی کم میشه کسی رو حرفش بمونه

 

ماه من غصه نخور گریه پناه آدماست

 

تر و تازه موندن گل ؛ مال اشک شبای ماست

 

ماه من غصه نخور زندگی خوب داره و زشت

 

خدا رو چه دیدی شاید فردامون باشه بهشت

 

عکس عاشقانه اشک و گریه



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت15:45---23 مهر 1393
امروز باورم شـב
ڪـﮧ تو פֿـستـﮧ تر از آלּ بوבے
ڪـﮧ بفهمے
בوست בاشتنم را
از مـטּ ڪـﮧ گذشت
اما …
هرجاڪه هستے
“פֿـستـﮧ نباشے”


عشق خسته
ساعت13:50---23 مهر 1393
امیدوارم که فردام خوب باشه ..........

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 25
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 25
بازدید ماه : 555
بازدید کل : 31783
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک