کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 12 / 6 / 1393برچسب:, توسط علی

غــــفلت کرده ای مـــــــادر ...

 

پـــشت این قـــلب عـــاشق ،

 

فرزنـــدت آرام آرام جـان میسپارد ...

 

و تـــــو ،

 

فرامــوش کردن را به او نــیاموخته بــودی ... !!!



نظرات شما عزیزان:

عشق خسته
ساعت13:22---5 مهر 1393
مادر .... تو فقط عشق ورزیدن بدون هیچ گونه پاسخی را یادم داده بودی ....

atefeh
ساعت16:35---29 شهريور 1393
+ هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم،
اما خاص بودن عشق تو...
مرا هم خاص کرد


عشق خسته
ساعت10:15---27 شهريور 1393
سلام
مرسی که لینکم کردید ......................

عالی هست وبتون ....
بازم پیشم بیاید


atefeh
ساعت18:42---26 شهريور 1393



دارمـــ دنبال عکسامون میگردمـــ

همونا که لبـــ دریا گرفتیمـــ

اگه ما سهمـــ همدیگه نبودیمـــ

چرا توی دل همـــ جـــا گرفتیمـــ

چه مـعـصـومانه افتادی تو این عــکــس

چه لبخند نجیبی رو لباته

تــو میخندی و مــن گریمـــ گرفته

چقدر این خونه تشنه ی صداته


عشق خسته
ساعت10:28---26 شهريور 1393
با اجازه ..... لینک شدید ....

atefeh
ساعت18:16---20 شهريور 1393
شـآیَـב یہ ڪَسے شَبـآ برآے اینڪہ خوآبـ تو رو ببینہ

بہ פֿـُבآ اِلتمـآسـ میڪنہ . . .

شـآیَـב یہ ڪَسے بہ مَـפـضـ בیـבטּ تو בستاش یَـפֿـ میزنہ

و تَپشـ قَلبشـ بیشتَر میشہ . . .

مُـطمئـטּ بـآشـ یہ ڪَسے شَبـآ بہ פֿـآطر تــو

تو בریـآیــے اَز اَشڪ مے خوآبہ . . . وَلے تــو نمے בونے


atefeh
ساعت17:58---15 شهريور 1393
בلـــَم گرفتــﮧ…
از همــﮧ ی بــی تفآوتــی هآ…
از همــﮧ فــَرآموشی هآ…
از هَمﮧ بــی اعتمــآدی هآ…
کــآش معلــمی بود و انشـ ـ ـــآیی مــی خوآســت…
“روزگــآر خوב رآ چگونــه مــی گــُذرآنید ؟”


atefeh
ساعت11:17---13 شهريور 1393
خدایا


اهل معامله هستی ؟؟

.


من جهنمت را ندیده با زندگیم ، عوض می کنم !

.

.

.


تو که زندگی مرا دیده ای!


نترس " ضرر " نمی کنی!


atefeh
ساعت11:03---13 شهريور 1393
ﺑﻌﻀﯽ ﺍﺯ ﺣﻘﺎﯾﻖ ﺧﯿﻠﯽ ﺳﺎﺩﻩ ﺍﺳﺖ ﻭﻟﯽ ﺩﺭﮐﺶ ﺧﯿﻠﯽ ﭘﯿﭽﯿﺪﻩ ﻭﺳﺨﺘﻪ
ﻣﺜﻞ ﮐﻨﺎﺭ ﺍوﻣﺪﻥ ﺑﺎ ﺟﻤﻠﻪ :
“ﺧﺐ ﺩﻭﺳﺖ ﻧﺪﺍﺭﻩ ؛ ﺯﻭﺭ ﮐﻪ نیست”


atefeh
ساعت17:59---12 شهريور 1393
خاطره ها . . .

گذشت. . . لحظه های با تو بودن

و در پاییز عشقمان

نامی از دوست داشتن باقی نماند

چقدر زودگذر بود قصه ی من و تو

و در انروز که دست بی رحم تقدیر

درو کرد گندمزار دلهایمان را

و تهی شد همه جا از عطر گل عشق

و در کوچ پرنده های غمگین

در آن کویر آرزو

شاعری دلشکسته و تنها

می نوشت شعری به یاد باهم بودن ها

شعری برای خشکیدن گلهای عشق در مزرعه ی دوست داشتنها

قطره اشکی به یاد همه خاطره ها . . .


atefeh
ساعت17:59---12 شهريور 1393
اینجـآ زمیـن اســتــ ...
رسـم آدم هـآیـش عجیـب اسـتــ ...

اینجـآ گـُم که بشـوی،

به جـای اینکه دنبـآلت بگردنــد،فــراموشت میکـُنــند..

زیـآد که خوب بـآشه،زیـآدی میشـوی!

زیـآد که دم دسـت بـآشی،تکـراری میـشوی!

زیـآد که بخـندی،برچـسـب دیوانـگی میخـوری!

اینجـآ فقـط بـرای خودت زنـدگی کـُن.....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 38
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 568
بازدید کل : 31796
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک