کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 29 / 5 / 1393برچسب:, توسط علی

 

هر چه فکر میکنم هر چه به ذهن خود فشار می آورم

 

نمیتوانم حتی یک کلمه بر خلاف احساساتم بنویسم

 

اما حال هر طور که شده است میخواهم بنویسم ...

 

بنویسم که چقدر عاشقت بودم، هر ثانیه به یادت بودم

 

وقتی تو را می دیدم ، انگار دنیا مال من بود دیگر غمی نداشتم، تمام وجودم پر از تو بود

 

وقتی می دیدمت خودم را گم میکردم تا به خودم می آمدم تو با یک جمله

 

جوابم را می دادی: برو ، رهایم کن ... با این که هنوز عاشقت هستم

 

تو را می پرستم ، اما می گویم: گل خوش بویم بودی، دیگر خشکیدی

 

همه کسم بودی، دیگر برایم هیچکس نیستی، تک ستاره آسمانم بودی، دیگر نیستی

 

جایت ابرهای بارانی گرفته است و می بارد ...

 

ببخش اگر یک لحظه عصبی شدم آخر چگونه تو را فراموش کنم،

 

چگونه این همه عشق را از یاد ببرم ...

 

تو برایم عزیزتر از جانی، همانی که تا آخر عمرم در قلبم میمانی

 

چه مرا دوست داشته باشی چه نداشته باشی من تو را میخواهم و بس ...

 

 

 

javanyar.blogfa.com



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت21:43---8 شهريور 1393
ﺑﻌﺪ ﻣـــــﺮﮔـــــﻢ . . .


* ﺭﻭﯼ ﺳﻨﮓ ﻗﺒـــــﺮﻡ ؛ ﻧﻪ ﻧـــــﺎﻡ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﻧﻪ ﻧﺸﻮﻧـــــﯽ ! ! !


* ﻓﻘﻂ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ؛ ﺍﯾﻨﺠـــــﺎ ﮐﺴﯽ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ﮐﻪ ﺭﻭﺯﯼ ﻫــــــــــﺰﺍﺭﺏﺍﺭ ﻣـــــﺮﺩﻩ ﻭ


ﺯﻧـــــﺪﻩ ﺷﺪﻩ ! ! !


* ﺑﻨﻮﯾﺴﯿـــــﺪ ﺍﯾﻨﺠـــــﺎ ﻗﺒـــــﺮ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﻧﯿﺴﺖ ؟ ! ؟


* ﺍﯾﻨﺠﺎ ﯾﻪ ﺗـــــﻦ ﺑﻪ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﻫــــــــــﺰﺍﺭ ﺗـــــﺎ ﺁﺭﺯﻭﯼ ﺯﻧـــــﺪﻩ ﺑﻪ ﮔـــــﻮﺭ ﺷﺪﻩ ﺧﻮﺍﺑﯿﺪﻩ ! ! !


*ﺍﺻﻼ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ﺍﯾﻨﺠﺎ ﮐﺴﯽ ﺩﻓـــــﻦ ﺷﺪﻩ ﮐﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻮﺩﻧﺶ؛ ﻣـــــﺮﺩﻩ!!!


* ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ ... ﺍﻭﻥ ؛ ﺯﻧـــــﺪﮔﯽ ﻧﮑﺮﺩ ؛ ﻫﺮ ﺭﻭﺯ ﻣﺮﺩ ! ! !


* ﺍﻭﻥ . . . ﻫﺮ ﻟﺤﻈﻪ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﻦ "ﻣـــــﺮﺩﻡ " ﺟﻮﻥ ﺩﺍﺩ ! ! !


* ﺁﺭﻩ ﺑﺎ ﺧﻂ ﺩﺭﺷﺖ ﺑﻨﻮﯾﺴﯿﺪ : ﺍﯾــﻨــﺠـﺎ ﯾـــــﻪ ﻧـــــﻔـــــﺮ ﺑـــــﺪﺟـــــﻮﺭﯼ ﻣــــــــــﺮﺩﻩ ! ! !


atefeh
ساعت18:14---1 شهريور 1393
دلــــم میـــــــــخواد یـ روزیـــ
یـــــــــه جایــــــــــی
هـــمــــون کـــه الان نــیــســت برگـــرده
بیــــــــاد از زنــــدگیـــــش بگـــه
بگـــه انقــدر زیر فشـــار مشکلات بـــوده
کـــه داغــــون شـــده
مــــن فقط نگـــاش کــــنــم
بـــعد بگــــه تو نفریــــنم کــردی نه ؟!
تو چشــــمــــاش نگـــاه کـــنم بزنم زیـــــــره خـــنده
اونقــــدر بخندم
تا اشکــــام بریزه بیاد پــــایـــین
بعــــــدم من اروم بــــگم ببخشــــید
شمـــــا ؟؟!!!


nanaz
ساعت20:23---31 مرداد 1393
slm postet kheili qashang bud
khojal miosham b manam sar bzani


رها
ساعت12:27---31 مرداد 1393
این روزها...
وقتےدلتنگ مےشوی...
کسےبرایت...
جابازنمےکند...
بایددرلاک خودت بروے...!


رها
ساعت12:25---31 مرداد 1393
هربار...
که مےخواهم به سمتت بیایم...
یادم مےافتد
که دلتنگے
بهانه ےخوبےبراےتکراریک اشتباه نیست...


رها
ساعت12:24---31 مرداد 1393
اینجا...
همه دلتنگند
دنبال گمشده اےهستند....
من هم دنبال گمشده اےمےگردم...
گمشده اےبه نام
....من....


رها
ساعت12:23---31 مرداد 1393
اندوه تازه اےنیست...
دلتنگی من
و
بی تفاوتےبعضےها...


رها
ساعت12:21---31 مرداد 1393
انقدرنفس مےکشم....
تاتمام شود....
همهےنفس هایےکه سراغ تورامےگیرند....!


رها
ساعت12:20---31 مرداد 1393
اسمم را...
سنگےنگه مےدارد
خودم راگورے....
یادم را...
نمیدانم...!!!


رها
ساعت12:18---31 مرداد 1393
امروزخاطراتت راسوزاندم...
بوےخوش هیزمش...
بیقرارم کرد....
دوباره دل تنگ شدم....


رها
ساعت12:16---31 مرداد 1393
ازاتاق خاطراتم...
بوےحلوابلد شده...
ارام...
فاتحه اےبخوان...
شاید...
خداگذشته ام رابیامرزد..


رها
ساعت12:13---31 مرداد 1393
هرروز...
نبودنت رابردیوارخط کشیدم....
ببین...
این دیوارلامروت ...
دیگرجایےبراےخط زدن دارد...!
خوش به حال تو...
که خودت راراحت کردی....
یك خط کشیدےتنها...
ان هم روےمن...!!!


رها
ساعت12:12---31 مرداد 1393
کودک که بودم...
تاب بازےبهانه اےبراےخنده های بلندم بود...
حالا...
که بزرگ شده ام ...
به چه بیتاب شوم...؟


رها
ساعت12:08---31 مرداد 1393
هرروزکه بیدارمےشوم....
وحشت زده قاب خاطرات ذهنم رامرورمیکنم...
هیچ بعیدنیست...
که توازانجاهم رفته باشی...!


رها
ساعت2:08---30 مرداد 1393

بعد رفتنت نمیدانم
سیگارها کوچک شده اند
یا کام های من سنگین تر…


رها
ساعت2:05---30 مرداد 1393

میتوانم شــــاد باشم ،
راحـــت است . . !
کافیست چشمانم را ببندم و به خیـــال بروم . .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 31
بازدید ماه : 561
بازدید کل : 31789
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک