کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 4 / 5 / 1393برچسب:, توسط علی

دلم خوش بود به اینکه مال منی ، به اینکه همه جا همیشه با یاد منی
نه فکر میکردم راهم اشتباه است ،نه حس میکردم عشقی دیگر در راه است
با تمام وجود حس میکردم

تنها تویی در قلبم که به من لحظه به لحظه نفس میدهد

.

.

|http://uniqelove.blogfa.com|عکس عاشقانه,عشق,محبت,محبت زنان به همسر,استرس مردان,تصادف روانی, کاهش استرس|http://uniqelove.blogfa.com|

 

تو بی وفایی و من بی خبر از همه جا ، تو رفته ای و من همچنان اشک میریزم اینجا
فکر نکن عاشقت هستم ، فکر نکن التماست میکنم که برگردی
بی خیال نمیتوانم به دل خودم هم دروغ بگویم::
 "عاشقتم هنوز"

.

.

|http://uniqelove.blogfa.com|عکس های عاشقانه,عشق,متن عاشقانه,هنوز عاشقم|http://uniqelove.blogfa.com|

 



نظرات شما عزیزان:

عشق خسته
ساعت10:24---26 شهريور 1393
سلام
مرسی که بهم سر زدید ....


عااالی...........

مطالب زیبا ................. دارید...........


رها
ساعت2:41---22 مرداد 1393
خدا جــــــونم!خودت به این خوبی...آدم هات به کی رفتن؟؟؟

رها
ساعت2:38---22 مرداد 1393
چه الکتریک ..

چه کلاسیک ..

چه اسپنیش ..

به هر حال ...

بازم درو دیــوار...

با زم منـــو سیگار ..

باز امشــبم بیدار ..

بازم مــنو گیتار ..


مهدیس
ساعت23:01---16 مرداد 1393
آپــــــــــــــــــــــــم

atefeh
ساعت18:19---15 مرداد 1393
مــے لـــرزכ ؛

כلــمـ را مـےگــویــمـ ،

وقتـے ڪــﮧ لبــפֿــنـכتــ ، رو بـــﮧ مـטּ باشـכ...



delaram
ساعت17:19---11 مرداد 1393
من چیزی نمی بینم
آینده پنهان است
ولی آسوده ام
چون تو را می بینم
و تو همه چیز را...
ای پروردگارم...

.
.
گاهی اوقات دوست دارم فریاد بزنم:
ول کنید این عاشق شدن های زمینی را...
آسمان را بچسبید که فرصت برای آسمانی شدنمان کم است...


سمیرا
ساعت22:16---9 مرداد 1393
نه




تو دروغگو نیستی




من حواسم پرت است!




گفته بودی دوستم داری بی اندازه




خوب که فکر می کنم




تازه می فهمم که “بی اندازه” یعنی چه




چشم انتظار
ساعت22:06---9 مرداد 1393
سلام موفق باشید

مهدیس
ساعت13:50---8 مرداد 1393
سلام خوبی کجایی باو پیدات نیست بیا دلمون واست تنگ شده

atefeh
ساعت11:36---6 مرداد 1393
پروانه پشت پیله اش ، حس کرد راهی هست و رفت !

شاید به راه بسته هم ، باید امیدی بست و رفت !


maral
ساعت18:06---5 مرداد 1393
لایک داری علی جان...

pegah&parsa
ساعت14:40---5 مرداد 1393
وبت زیبا بود انشالله دیگه از عشق ضربه نخوری و دوباره عشقت بیاد و پیشت باشه به وب منو همسر سر بزن و تبادل لینک دوست داشتی بگو

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 49
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 49
بازدید ماه : 579
بازدید کل : 31807
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک