کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 24 / 2 / 1393برچسب:, توسط علی

تعمیرگاهی باید ساخت از آغوشت
برای وقت هایی که حالم بدجور خراب است …




عکس های زیبای عاشقانه و رمانتیک جدید


همیشه فکر می کردم غم انگیزترین غروب
غروب زندگیست
ولی تازه فهمیدم هیچ غروبی غم انگیزتر از دوری تو نیست

عشق‌های عجیب,نشانه عشق,عاشق دنیا




دلتنگی یعنی
فاصله ای که با هیچ بهانه ای پر نمی شود !



نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت12:26---1 تير 1393

عشق یک واژه ی زلال است ، تو باید باشی
قلب من زیر سوال است ، تو باید باشی
فال حافظ زدم آن رند غزلخوان هم گفت...
زندگی بی تو محال است ، تو باید باشی...


شکلات داغ
ساعت11:37---31 خرداد 1393
عالی بود عزیزم

سلوه
ساعت22:41---24 خرداد 1393
دلتنگی بد نیست!
یادگاری است
از انانی که داریم و دورند!
وبت بسیار زیباست وسرشار از احساس.
ممنون که به وبم سر زدین.


الینا
ساعت13:06---22 خرداد 1393
افرین

رها
ساعت22:41---21 خرداد 1393
حرف های زیادی داری …

سکوت علامت چیست ..

نمی دانم علامت رضایت است ..

یا همان جواب ابلهان خاموشی است …

معنی جدیدی به سکوت داده ای …

سکوتت را می فهمم …

یعنی انتظار …
--------------------
به منم سربزنید.منتظر دیدگاهاتون هستم.


leyli.net7
ساعت22:26---17 خرداد 1393
داداش بغض خفمون کرد اومدیم اینجا چقد تو درد تو سینت داری حالا خوبه همت نکردی همت میکردی چی میشد خخخخخخ

آرزو
ساعت20:10---13 خرداد 1393
آره.وقتی آدم کنار کسی باشه که عاشقانه دوستش داره حتی غم انگیزترین فصل هم آدم از ته دل شاده ولی وقتی از کسی که دوسش داری دوریم حتی بهار هم واسه آدم مثل پاییزه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 578
بازدید کل : 31806
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک