کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 26 / 1 / 1393برچسب:, توسط علی

 وباز هم جمله کم آورده ام برای احوالم
بروید یک سیگار بکشید
تلخیش که ماند ته گلویتان فکر کنید
همان بغضی است که ته گلویم نه پایین میرود ونه بالا
حالم اینگونه تلخ است
کاش برای همیشه ...

 
 
 
 
 
 


نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت19:03---11 تير 1393

بـ بعـضیـا باس گفـت :

این جمـله ے " دوستـت دارم "

سـلام و احوالپـرسے نیـست کـه بـه هر کے میـرسے میـگے

سنـگین باش یکـم!!


atefeh
ساعت19:02---11 تير 1393
یڪ سرے اَز حَرف ـهآ رآ نِـمے توآטּ فَرآموش ڪَرב !
بـہ هیچ نَحوے...
گاه گاهے בَر ذِهـטּ مرور مے شونـב
امّا هَر بآر
تمآمــ وجوב اِنسآטּ را پُر مے ڪُنـב...
از / نـِفرَت / !
چیز بـבے اَست
اما بہ آבم یآב آور مے شوב..
بَعضے چیز ـها فرآموش نَشدنے انـב !!!


atefeh
ساعت18:58---11 تير 1393
دلـــم گـــرفته
از این شهـــر
کــه آدم هایـــش
همچــــون هــــوایش نــــاپایدارند
گـــاهی آنـــقدر پـــاک کـــه بـــاورت نـــمیشود
گـــاهی چنـــان بـــی معرفتــــ کـــه نفستــــ میگیـــرد


atefeh
ساعت18:57---11 تير 1393

زندگــــــــــی ....

چه معنی دارد زندگــــــــــی......؟؟

وقتی کــــــه هیچ اتفاقی مـــــن و تــــــــو را سر راه هم قرار نمی دهــــــد !!


atefeh
ساعت18:57---11 تير 1393


زن، زندگیـست

و

مـرد، امنیت

و چه خوب می شود وقتی

مـردی تمامِ مردانگیش را خـرجِ

امنیتِ زندگیـش کُند

و چه زیبـا می شود وقتی

زنی تمامِ زندگیش را خرج

غرورِ امنیتش کُند ...



atefeh
ساعت18:57---11 تير 1393
دلـــگـیــــرم از اونایی که هرچی داشتم براشون رو کردم ولی ازم سیــــر شـدن . . .

دلـــگـیــــرم از اونایی که منــو فــقــط واسـه روزای تـنـهـایـیـشون میـــخـواستــن . .


atefeh
ساعت18:56---11 تير 1393

تو چــ ــ ه میـــدآنی؟

شـــآید او کــ ــ ه رفتنــــش رآ " نآمـــردی " خوآندی

از تــرسِ " وآبستــگی " رفتــ ه ...


atefeh
ساعت18:56---11 تير 1393

مـטּ از تـو هیـچ نـمـے خـوآهم ،

فَقـط . . .

فقـط بــہ ڪـسے ڪـہ عـآشـقـانــہ دوسـتَـت دآرد بگـو

حـلآلـم ڪُنـد اگـر هنـوز شـب هآ

بـآ یــــــــــآد تـو مـے خـوآبـم..


atefeh
ساعت18:56---11 تير 1393

به تنهایی ام افتخار میکنم

چون می دانم

تحمل تنهایی بهتر از

گدایی محبت است...


atefeh
ساعت18:56---11 تير 1393

میگم : خداحافظ

که تو

چشم تر کنی که بگی : کجا؟

مگه دست خودته این اومد و رفتنا!!!

بعدش سفت بغلم کنی و بگی:

که هیچ رفتنی نیس اینو توو مخت فرو کن!!!

همین جا به دلت اشاره کنی ، جاته تا همیشه!!

آخر سر محکم بهش بگی : شیر فهم شد؟؟؟؟

که من ، دل ضعفه بگیرم از این همه عاشقانه مردونه و محکمت...


atefeh
ساعت18:55---11 تير 1393

بعضی وقتا سکوت میکنی!!!

چون اینقدر رنجیدی که نمی خوایی حرف بزنی

بعضی وقتا سکوت میکنی!!!

چون واقعا" حرفی واسه گفتن نداری

گاه سکوت به اعتراضه!!!

گاهی هم انتظار!!!

اما بیشتر وقتا سکوت واسه اینه که

هیچ کلمه ای نمی تونه غمی رو که

تو وجودت داری رو توصیف کنه...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 36
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 566
بازدید کل : 31794
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک