کـــــافه هفتـــــــاد

طراحی سایت

قالب وبلاگ

سکوت

طراحی سایت


سکوت
 
عشق یعنی .... یکی بود ... یکی نابود .....
نوشته شده در تاريخ 4 / 5 / 1393برچسب:, توسط علی

تا که ميخواهم از اين عالم دلتنگي رها شوم ، انگار که ميخواهم از اين دنيا جدا شوم !
مگر آنکه يک آدم سر به هوا شوم ، تا در آن لحظه بي نفس ، بي هوا شوم !.

.

.

http://uniqelove.blogfa.com/   عکس عاشقی، عکس عشقولانه، عکس لاو، عکس های جدید عاشقانه، عکس های عاشقانه، عکس های عاشقانه هنری، عکس هنری، عکسهای عاشقانه، عکسهای عاشقانه Love، عکسهای عاشقانه هنری، عکسهای هنری، والنتاین، گالری عکس عاشقانه عكسهاي عاشقانه-عكسهاي رمانتيك-عكسهاي عاشقانه و رمانتيك    http://uniqelove.blogfa.com/



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت0:29---26 شهريور 1393
خدایا من که وزنی ندارم چرا به قلب همه سنگینی میکنم؟؟؟؟؟؟

سلوه
ساعت22:29---29 مرداد 1393
سلام.وبت واقعا زیباست و سرشار از احساس.امیدوارم همیشه موفق باشی.
دلت شاد و لبت خندان.= DD


mohamad
ساعت22:19---28 مرداد 1393
می خواهم برگردم به روزهای کودکی
آن زمان ها که: پدر تنها قهرمان بود.
عشــق، تنـــها در آغوش مادر خلاصه میشد
بالاترین نــقطه ى زمین، شــانه های پـدر بــود ...
بدتـرین دشمنانم، خواهر و برادر های خودم بودند.
تنــها دردم، زانو های زخمـی ام بودند.
تنـها چیزی که میشکست، اسباب بـازیهایم بـود
و معنای خداحافـظ، تا فردا بود ...!


atefeh
ساعت11:49---23 مرداد 1393
همیـشــہ بایـב یـڪـیـو בاشـتــہ باشــﮯ ڪـہ هر وقت
پـــڪـر و عـصبـﮯ بوב ـﮯ
ازت نـپـرســہ چــرا ؟
فقطـ בسـتت رو بگیـره و بگــہ :
بلنـב شو بـریــم بیـــروטּ
בوست نـבارم ایـטּ شـڪـلـﮯ ببیـنمــت ...


رها
ساعت2:40---22 مرداد 1393




مشکل از خود ماست


واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره


دو کیلومتر ميدويم


رها
ساعت2:40---22 مرداد 1393




مشکل از خود ماست


واسه کسی که یه قدم واسمون برمی داره


دو کیلومتر ميدويم


رها
ساعت2:39---22 مرداد 1393
نگو بار گران بودیم و رفتیم…


این که دلیل محکمی نیست…


بگو با دیگران بودیم و رفتیم….


mohammad
ساعت12:28---21 مرداد 1393
ﻧـــَــــــــــﺦ ﺩﺍﺩﻥ ﻫَﻤﯿﺸـــــــﻪ ﻫــــــﻢ”ﺑـَــــﺪ “ﻧﯿﺴـــــﺖ
ﺑــــﻪ ﺑَﻌﻀﯿـــــــــﺎ ﺑﺎﯾـــــــﺪ ﻧـَـــــــﺦ ﺩﺍﺩ تا
“ﺩَﻫﻨﺸــُــــــﻮنو” “ﺑــــــــﺪﻭﺯَﻥ”


atefeh
ساعت12:11---17 مرداد 1393
ﺭﻓﺘﻢ ﭘﯿﺶ ﺧﺪﺍ ...
.
.
.
.
.
.
ﺑﻬﺶ ﮔﻔﺘﻢ : ﺍﻭﻧﯽ ﮐﻪ ﻣﯿﺨﻮﺍﻣﺶ ﺑﻬﻢ ﺑﺪﻩ
5 ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ
ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺘﻢ : ﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯ ﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ
ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺘﻢ : ﭘﻮﻧﺰﺩﻩ ﺳﺎﻝ ﺍﺯﻋﻤﺮﻡ ﮐﻢ ﮐﻦ
ﮔﻔﺘﺶ : ﻧﻤﯿﺸﻪ
ﮔﻔﺘﻢ :ﺧﺪﺍﺟﻮﻥ ﮐﻞ ﻋﻤﺮﻣﻮ ﻣﯿﺪﻡ ﯾﮏ ﺭﻭﺯ
ﺯﻧﺪﻩ ﺑﻤﻮﻧﻢ ﺍﻣﺎ ﮐﻨﺎﺭ ﺍﻭﻥ !!
ﺧﺪﺍﺑﻐﻀﺶ ﮔﺮﻓﺖ ﻭ ﮔﻔﺖ:
ﻟﻌﻨﺖ ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺁﺩﻣﺎ
.
"" ﻧﻤﯿﺨﻮﺍﺩﺕ ""
.
ﺑﻤﯿﺮﯼ ﻫﻢ ﻓﺎﯾﺪﻩ ﻧﺪﺍﺭﻩ


atefeh
ساعت15:04---16 مرداد 1393
تنهام
اما چون تنهام دلیل نمیشه خوشحال نباشم
دلیل نمیشه ادکلنم خالی نشه
فهمیدم تنهایی شرف داره به شنیدن
دوستت دارم های الکی
تنهایی تقدیرمن نیست !!!
ترجیح منه ...


عاطفه
ساعت2:08---13 مرداد 1393
لايك خيلي خوب بود....
آهنگ وبت هم خيلي خوبه...


سمیرا
ساعت22:18---9 مرداد 1393


یــــه وقتایی هســــت کــــه...



باید لم بدی یه گوشه و جریان زندگیتو مرور کنی...



بعدشم بگی بـــه سلامتــــی خودم



کـــه اینقدر تحـــــمل داشتم!


maryam
ساعت23:55---6 مرداد 1393
عیــــــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــدتون مبالک

atefeh
ساعت17:59---6 مرداد 1393
هـر روز ، خـطـ خـطے هـآیـمـ ، بے معـنے تـر از دیـروز مے شـونـد .. !

جز خودمــ ، هـر کے بـخـوآنـد ، خـنـدہ اش مے گیـرد .. !

امآ ...

مـטּ هر کلمـہ رآ بآ بـغض رآهےِ کآغـذ مے کنمـ .. !


مهدیس
ساعت16:57---6 مرداد 1393
ببین علی اقا من اخلاقم شوخه خاستم سر ب سرت بذارم پس بهت برنخوره اوکی
چ زودم بهش برمیخوره !!!!!
قهرنکن بابا


مهدیس
ساعت13:02---6 مرداد 1393
دلم گرفت از این روزا
از این روزای بی نشون
ازاین همه در ب دری
از گردش چرخ زمون
دلم گرفت از ادما
از ادمای مهربون
از این مترسک های پست
از همدل های همزبون
تو هم که بیصدا شدی
اهای خدای اسمون
اهای خدای عاشقا
توئی فقد دلخوشیمون
اره دلم خیلی پره
از غم های رنگا وا رنگ
از جمله ی دوستت دارم
دروغای خیلی قشنگ
دلم گرفت از این روزا
از ادمای مهربون
از تو که با ما نبودی
از اون خدای اسمون
.
.
مرسی که سر زدی علی اقا


atefeh
ساعت11:35---6 مرداد 1393
تنت پیش کسی باشد و دلت در آغوش دیگری

هزار خطبه هم بخوانند خیانت است!


maryam
ساعت13:42---5 مرداد 1393
آهای سرنوشت…

اسکار حق توست…

سالهاست که مرا فیلم کرده ای…
پست جدیدگذاشتم...


ℋÅℳℑḎ
ساعت18:44---4 مرداد 1393
سلام

ب بعضیا باس گفت:حرف نداره وبلاگت


ممنون از مطالب خوبت و این ک بهم سر بزن

منتظر حضور سبزت هستم


فقط یه خواهش اومدی وبم حداقل یه نظر واسم بزار تا لینک کنم و بهت سربزنم


موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






.: Weblog Themes By Pichak :.


باران ... قایق .... حکایت من ... آهای دنیا .... عشق اول ... کجایی ببینی تنهایی من مردم از تنهایی چه سخته دلتنگ صدایی باشی هنوز دلتنگم .... حالم خوبه دلتنگی های من سکوت تلخ نیمکت خاطره ها قلبم میسوزد چقدر سخته !!!!! بعضی وقتا .... ...... تنهایی من ... غم تنهایی برگرد بیا.. شوخیه بزرگ میلرزد تنم .. کاش... دسته گلی از گلهای نرگس چیده ام چه عیدی ؟؟؟؟ خیلی سخته ... کجایی ؟؟( مرتضی پاشایی ) کادوی تولد ..... خسته ام ..... من ..... روز عشق ..... دلتنگم نمیدانی بعضی ... ........ امروز تولدمه ......... روزی که دلم تورا بخواهد چه کنم . چقدر عوض شدی ... دلتنگی ات .... دلم میلرزد...... عشق رویایی زمستان .... شب یلدای من .... دلم گرفته ... دلشکسته ... برگی خشکیده ام ... جدایی .....

<-PollName->

<-PollItems->

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 7
بازدید ماه : 537
بازدید کل : 31765
تعداد مطالب : 292
تعداد نظرات : 944
تعداد آنلاین : 1

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید


تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک